CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, December 4, 2008

KOLEKSI TERBARU KAMI




















AKAN DATANG TERBARU DARI KAMI

KOLEKSI KERTAS KERJA VOLUME III

Antara isi kandungan :

koleksi kertas kerja bagi perniagaan berikut :

  1. percetakan /printing services
  2. pertenakan puyuh
  3. pertenakan kambing
  4. kedai H/P atau telekomunikasi/photostat
  5. pertenakan lintah
  6. pertenakan cacing dan baja kompos
  7. Restorans
  8. Makanan ringan
  9. Ternakan ikan keli (2)
  10. ladang sayuran (2)
harga yang ditawarkan hanya rm 39.90

Kami juga ingin menawarkan pada harga promosi pada pembeli pakej lengkap RM80.00 anda hanya perlu menambah rm20 bagi mendapatkan koleksi ini.

Kos penghantaran bagi CD adalah PERCUMA]

BERMINAT :

HUBUNGI KAMI :

013 9506066

1 comments:

Oleg said...

Saya ingin berkongsi kesaksian mengenai bagaimana perkhidmatan pendanaan Le_Meridian membantu saya dengan pinjaman sebanyak 2,000,000.00 USD untuk membiayai projek ladang ganja saya, saya sangat berterima kasih dan saya berjanji untuk berkongsi syarikat pembiayaan ini kepada sesiapa yang mencari jalan untuk mengembangkan perniagaannya project.the syarikat adalah syarikat pembiayaan. Sesiapa yang mencari sokongan kewangan perlu menghubungi mereka di lfdsloans@outlook.com Atau lfdsloans@lemeridianfds.com Encik Benjamin juga pada WhatsApp 1-989-394-3740 untuk membuat perkara mudah bagi mana-mana pemohon.